Meest gestelde vragen

De meest voorkomende vragen hebben wij voor u neergezet. Heeft u een vraag die er niet bij staat vult u dan svp het contactformulier in met uw vraag. Wij zullen hier zo spoedig mogelijk op reageren. Klik hier om direct naar het contactformulier te gaan.

Hoeveel garantie krijg ik op een product?
1 jaar op gebruikt meubilair en 3 jaar op nieuw meubilair.


Wat wordt er bedoeld met Licht gebruikt of Zo goed als nieuw ?

Nieuw: Dit is nieuw meubilair.
Zo goed als nieuw: Nauwelijks van nieuw te onderscheiden
Licht gebruikt: Mogelijk een krasje hier of daar. Geen hinderlijke of opvallende gebruikerssporen
Gebruikt: Zichtbare gebruikerssporen, zoals kleine krassen of lichtelijk verkleurd.
Uiteraard nog steeds goed bruikbaar meubilair.


Hoe kan ik betalen?

  • Via Ideal, via internet dat is veilig, vertrouwd en gratis
  • Door vóóraf het bedrag over te maken op rekening van LKV
  • Betaling na ontvangst van factuur, dit is alleen mogelijk voor bedrijven, dus niet voor particulieren
  • Contant betalen of pinnen, het product wordt door u opgehaald


Wat is het rekeningnummer van LKV?
Rabo rekeningnr. 3125.04.551
IBAN NL44 RABO 0312 5045 51
BIC RABONL2U

ABN Amro 46.91.52.435 
IBAN NL74 ABNA 0469 1524 35
BIC ABNANL2A


Waar moet ik rekening mee houden als LKV komt afleveren?
Wij proberen op de afgesproken plaats tijdig aanwezig te zijn. Mocht dit onverhoopts niet lukken dan nemen wij telefonisch contact met u op.
Verpakkingsmaterialen worden door ons weer meegenomen zodat u geen afval heeft en direct aan de slag kunt met de geleverde zaken.

Om efficiënt te werken worden onze eigen auto's standaard bemand door 1 persoon. Bij grote hoeveelheden, volumineuze of zware goederen kan het zijn dat een bijrijder (of meerdere) noodzakelijk is/zijn. Hiermee kunnen eventueel extra kosten gemoeid zijn, wij brengen u hiervan vóór de levering van op de hoogte zodat u niet voor onverwachte uitgaven/verrassingen komt te staan.

Standaard leveren wij goederen af op de, zonder obstakels bereikbare, begane grond. Ook verdiepingen bereikbaar met een voor onze medewerker bruikbare lift van voldoende afmetingen is geen probleem. Vraagt u in andere situaties om een passende aanbieding.
Heeft u wensen wat betreft levertijdstip kunt u deze natuurlijk kenbaar maken. Niet alles is mogelijk maar wel heel veel.


Verzenden naar het buitenland?
Wij verzenden ook naar het buitenland. De verzendkosten zullen dan uiteraard hoger zijn en op basis van nacalculatie worden berekend, dit verschilt uiteraard per land en zullen apart worden berekend.
Neem voordat er besteld wordt contact met ons op. Voor bestellingen naar het buitenland maken wij gebruik van de diensten van derden m.b.t. de zending.


Wordt er garantie gegeven op gebruikt kantoormeubilair?
Jazeker, op meer dan 95% van het Gebruikte meubilair wordt een garantie gegeven van 1 jaar.
Op Nieuw meubiliar geven wij standaard een garantietermijn van 3 jaar af.

TIP - Bewaar altijd uw aankoopbon. Zonder bon kunnen wij geen garantie geven.

WAAROM KOPEN BIJ LKV?

  • Snelle levering
  • Scherpe prijzen
  • Betrouwbare service
  • Oplossingen voor elk budget
  • Groot aanbod tegen uitstekende prijs
  • Behulpzaam en deskundig personeel
  • Makkelijk en eenvoudig shoppen vanuit uw luie stoel
  • Het product is op afspraak te bezichtigen in de showroom
  • Besparing van transportkosten als het product zelf opgehaald wordt.
  • UNIEK IN NEDERLAND! Eén jaar garantie op Gebruikt kantoormeubilair.
  • Gratis advies over ergonomie, materiaal- en modelkeuze en eventuele instelmogelijkheden
  • Nieuw meubilair is bij ons altijd voorradig. Op Nieuw kantoormeubilair geven wij maar liefst een garantie van 3 jaar!
  • Onze eigen service- en montagedienst levert bij u af en stelt op verzoek uw werkplek helemaal in. Hierdoor is het risico van beschadigingen fors minder.

* Bent u op zoek naar een specifiek model of product maar dit staat niet op onze website?
Neem dan contact met ons op, vul het contactformulier in wij helpen u graag verder!